Run as the lightning of Zeus

Image Alt

Δομή Πρωταθλήματος

Δομή Πρωταθλήματος DTM

Διάρκεια Αγωνιστικού Τριημέρου

Η διάρκεια του αγωνιστικού τριημέρου θα εξομοιώνεται ανά περίοδο (session) όπου:

  • Δοκιμαστικά (Free Practice): Παρασκευή
    • H διάρκεια των δοκιμαστικών (free practice) θα είναι για μια ώρα από τις 19:45.
    • Ώρα εντός παιχνιδιού (in game time) – 12:00.
  • Κατατακτήριες (Qualifying): Σάββατο
    • Η διάρκεια των κατατακτηρίων (qualifying) θα είναι  για 20 λεπτά από τις 21:00 της ιδίας ημέρας.
    • Ώρα εντός παιχνιδιού (in game time) – 14:00.
  • Αγώνας (Race): Κυριακή
    • Η διάρκεια του αγώνα (race) θα είναι για μία ώρα από τις 21:30 και μετά το τέλος των κατατακτήριων.
    • Ώρα εντός παιχνιδιού (in game time) – θα δίνεται ξεχωριστά σε κάθε αγώνα.

Πληροφορίες Αγώνα

  • Η είσοδος στον server του αγώνα επιτρέπεται μέχρι λίγο πριν την έναρξη του αγώνα και όχι κατά τη διάρκεια αυτού.
  • Αμέσως μετά το τέλος των ελεύθερων δοκιμαστικών όλοι οι οδηγοί είναι υποχρεωμένοι να εισέλθουν στο κανάλι – αίθουσα ενημέρωσης οδηγών – στο TeamSpeak για μια σύντομη ενημέρωση από τους διοργανωτές, και τυχόν επίλυση αποριών για τον αγώνα (σχετικό μήνυμα θα αναγράφεται και στη συνομιλία του εξομοιωτή).
  • Στο Qualy οι οδηγοί υποχρεούνται να κάνουν τον εισαγωγικό γύρο (outlap), όσους χρονομετρημένους γύρους επιθυμούν (hotlaps), με όσα καύσιμα επιθυμούν αλλά τους επιτρέπεται η χρήση του ESC και η διεξαγωγή νέου γύρου, εφόσον σταματήσουν το αυτοκίνητο τους σε σημείο που δεν παρεμποδίζουν τους υπόλοιπους οδηγούς στην πίστα.
    • Κατά την διάρκεια του αγώνα δεν επιτρέπετε η χρήση του ESC, χρήση αυτού επιφέρει DNF
  • Ο γύρος σχηματισμού θα είναι ολόκληρος και τη θέση κάθε αυτοκινήτου την ορίζει ο εξομοιωτής.
    • Προσοχή στις θέσεις που ορίζει ο εξομοιωτής κατά το γύρο σχηματισμού διότι εάν δεν τηρείτε τη θέση σας θα μεταφερθείτε αυτόματα στα pits απ’ όπου και θα εκκινήσετε τον αγώνα.
  • Η εκκίνηση είναι Rolling Start, και ο εξομοιωτής καθοδηγεί τον κάθε οδηγό για τη θέση που πρέπει να λάβει κατά την εκκίνηση.
    • Μη τήρηση των διαδικασιών του Rolling Start τιμωρείται αυτόματα από τον εξομοιωτή.
  • Κατά τη διάρκεια του αγώνα θα υπάρχει ένα υποχρεωτικό pit stop για αλλαγή ελαστικών (mandatory), με pit window είκοσι λεπτών (20) από το 20′ έως το 40′. Η διαχείριση των καυσίμων θα είναι στην επιλογή του οδηγού.
  • Για αλλαγή ελαστικών τα διαθέσιμα σετ ελαστικών για κάθε αγώνα θα είναι δέκα (10).
  • Πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση που θα επικρατεί στην πίστα κατά τη διάρκεια του τριημέρου (ambient temperature, cloud cover, randomness, time of day) θα ανακοινώνονται από την ομάδα την επόμενη ημέρα του τελευταίου αγώνα.

Ποινές

  • Πέρα από τις ξεχωριστές ποινές για τον εκάστοτε αγώνα θα υπάρξουν και ποινές άδειας για τον κάθε οδηγό ανάλογα με το βάρος της περίπτωσης και εφόσον το κρίνουν απαραίτητο οι  αγωνοδίκες.
  • Κάθε οδηγός ξεκινάει το πρωτάθλημα με μηδέν (0) πόντους (Licence Points).
  • Κάθε σοβαρό ατύχημα θα επιφέρει αρνητικούς βαθμούς άδειας στον εκάστοτε οδηγό όπου:
    • Στις 3 ποινές (3 Licence Points): απαγόρευση συμμετοχής στις επόμενες κατατακτήριες (qualifying) – Back of the grid.
    • Στις 6 ποινές (6 Licence Points): μηδενισμός του τρέχοντος αγώνα – DNF.
    • Στις 9 ποινές (9 Licence Points): μηδενισμός του τρέχοντος αγώνα και αποκλεισμός από τον επόμενο – DNF & DSQ for the next race.
    • Στις 12 ποινές (12 Licence Points): αποκλεισμός από το πρωτάθλημα – Total DSQ.
  • Είσοδος και διέλευση στα pits με ταχύτητα άνω των 50χλμ στα ενδεικνυόμενα σημεία όπως και παραβίαση των ορίων της πίστας τιμωρούνται αυτόματα από τον εξομοιωτή.
  • Έξοδος από τα pits πατώντας η διασχίζοντας την λευκή γραμμή +10 δευτερόλεπτα στον τελικό χρόνο αγώνα.
    • Επανειλημμένη παράβαση αυτής, η ποινή θα προσαυξάνεται.

Αναφορές Συμβάντων

  • Οι αναφορές του εκάστοτε αγώνα για τα συμβάντα θα γίνονται μέσω της σελίδας της ομάδας και στην περιοχή “Αιτήσεις – GT4/DTM – Αναφορά Συμβάντος”
  • Το χρονικό όριο στο οποίο θα επιτρέπονται αναφορές είναι μέχρι 48 ώρες από τη λήξη του τρέχοντος αγώνα.

Ρυθμίσεις εξομοιωτή και βασικά κουμπιά

  • Τα επιτρεπόμενα βοηθήματα οδήγησης είναι αυτόματος συμπλέκτης, και αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες.
  • Το pit limiter, φώτα, ignition, start, gear change θα είναι χειροκίνητα ενώ ideal line και auto steer θα είναι απενεργοποιημένα (off).

Εφόσον παρατηρηθεί κατά τη διάρκεια των δοκιμαστικών όχημα να κάνει διέλευση από μη επιτρεπτά όρια της πίστας με σκοπό το κέρδος χρόνου για τον γρήγορο γύρο, αυτόματα θα αποκλείεται από τον αγώνα και θα ελεγχθεί από τους αγωνοδίκες η μετέπειτα συμμετοχή του οδηγού στο πρωτάθλημα.

Για το πρωτάθλημα δεν θα επιτραπεί  συμμετοχή σε αναπληρωματικούς οδηγούς και εάν η εκάστοτε ομάδα θέλει σε συνεννόηση  με τη διοργάνωση μπορεί να δηλώσει pit manager (αντικατάσταση οδηγού θα επιτραπεί μόνο εφόσον ο συμμετέχοντας οδηγός αποχωρήσει οριστικά από το πρωτάθλημα).